06 June 2015

Focuslight - o noua fata




Am schimbat fata site-ului personal de fotografie www.focuslight.ro

Mi-a luat ceva timp sa gasesc formatul potrivit si sper ca am reusit. Momentan am organizat galeria in 4 sub-galerii tematice; landscape, nature, people si street. Voi adauga peste ceva vreme si o alta tema preferata, still-life.

Partea de print in format mare (latura mica maxim 106 cm) ramane in continuare un serviciu pe care il pun la dispozitie celor interesati.

De asemenea sunt deschis pentru colaborare in regim TFCD cu oricine este in cautarea definirii unui portofoliu personal. Putem stabili impreuna unde si cum va decurge sedinta foto astfel incat la final sa rezulte un portofoliu interesant, de calitate si in plus gratuit.

Nu ezitati sa-mi scrieti si sa-mi puneti orice intrebari legate de fotografie, tehnica, print, sedinte foto in regim TFCD.

Toate cele bune!

No comments:

Followers