01 May 2009

Ateliere mestesugaresti si de reparatii - Bucuresti

De mult doream sa incep, macar, sa fotografiez astfel de locuri. Nu de alta, dar am senzatia ca au disparut cu desavarsire in ultimii ani. De curand am schimbat traseul de dimineata cu masina si descopar ramasite ale trecutului, case care stau sa cada si in care mai exista astfel de ateliere. In anii '70-'80 erau peste tot in Bucuresti. Poate criza va da un balon de oxigen si acestor mici meseriasi de la coltul strazii, iar afacerea lor va inflori. Eu sper sa fie asa.

7 comments:

ARIPI DE FLUTURE said...

foarte faine, eu am vazut si o ceasornicarie in timisoara

Gabriel Stanciu said...

Sunt sigur ca exista multe astfel de locuri, fiecare cu frumuseatea si povestea lui. Placut e sa ai timp sa le cauti si sa le afli povestea.

Laura N. said...

penultima (tipiterie) e de pe Calea Grivitei, langa o biserica! Asa-i? :)

Gabriel Stanciu said...

Laura: Da. Sa nu-mi spui ca stai pe aproape :-) Langa ea este si un atelier de rame si taiat geamuri-oglinzi.

Laura N. said...

da, stau in zona! iar cele 2 ateliere (tapiterie, oglinzi) sunt acolo de cand ma stiu!:)

Roxana said...

frumoasa idee si serie!

Gabriel Stanciu said...

Roxana, merci de vizita si cuvinte frumoase. PS: n-am reusit postarea in format mare. Trebuie repostate fotografiile pe Picasa si nu am rabdare sa fac asta, dar cand voi face o curatenie generala pe site cu siguranta voi face asa.

Followers