28 October 2012

Vietnamese teenager

Daca de fotografiat nu mai am timp, iar in ultima luna am facut cateva desene imi fac curaj si le postez. Cea de jos e facuta ieri, pe format A3, in grafit si carbune. Mi-a luat cateva ore bune, pentru ca nu am exercitiu.

Nu am nici pe departe pretentia de a spune ca stiu sa desenez. O fac din placere, puteti sa-i spuneti Art Teraphy. Nu am fost la nicio clasa de desen, sau orice alta arta grafica. In copilarie desenam in tus si creion, tot de capul meu. Acum ma ajuta si cunostintele acumulate in fotografie sa pot finaliza un desen, chiar daca are greseli.

Sper sa placa si astept sfaturi constructive si idei de la cei care fac desen in carbune si grafit.

2 comments:

Roxana said...

oooh
mai tu chiar ai talent! găsesc minunat ceea ce faci, şi că-ţi urmezi chemarea asta din interior... imi place, ai reusit sa redai emotie si stare interioara, ceea ce nu e putin lucru. ce te-a inspirat? de ce adolescent vietnamez???

Gabriel Stanciu said...

Bonjour!
Esti prea buna cu mine. Am nevoie de antrenament. Stiu ce gresesc, dar imi trebuie macar cateva ore pe saptamana. Lucrul asta nu se intampla acum.
Ca si in fotografie, trebuie sa gasesti acel "ceva" sa transmiti. Nu conteaza foarte mult tehnica cat mesajul si tu chiar esti profesor in domeniul asta :-)

M-a inspirat o fotografie a unui artist asiatic. Toate bune!

Followers