08 December 2013

Chapeau, Florin Constantinescu!

Pe la sfarsitul lunii octombrie 2013 am avut ocazia, placerea si norocul sa petrec un weekend alaturi de alti pasionati de fotografie la workshop-ul sustinut de fotograful Florin Constantinescu.

Marturisesc deschis, ca m-am indragostit de imaginile lui cu foarte multi ani in urma si tot de atunci am tot incercat sa particip la workshop-urile lui, dar din varii motive, nu am putut participa.

Fotografia lui e profunda si ce este extrem de important atunci cand esti langa Florin la astfel de workshop-uri: nu conteaza tehnica! Dezvoltarea simtului estetic, cautarea continua de forme, esente, jocuri de lumini este ceea ce da unicitate fotografiei.

Am avut o "vreme de cacao", cum spunea Florin, adica in traducere pentru voi, o vreme de stat la maneca scurta la o terasa cu berea in fata!

Nu a fost un nor pe cer, a fost vreme de plaja, dar important este sa fii deschis si sa inveti sa faci fotografie alaturi de cei mai buni.

Multumesc Florin si astept cu nerabdare urmatorul workshop!


No comments:

Followers