08 December 2013

Chapeau, Florin Constantinescu!

Pe la sfarsitul lunii octombrie 2013 am avut ocazia, placerea si norocul sa petrec un weekend alaturi de alti pasionati de fotografie la workshop-ul sustinut de fotograful Florin Constantinescu.

Marturisesc deschis, ca m-am indragostit de imaginile lui cu foarte multi ani in urma si tot de atunci am tot incercat sa particip la workshop-urile lui, dar din varii motive, nu am putut participa.

Fotografia lui e profunda si ce este extrem de important atunci cand esti langa Florin la astfel de workshop-uri: nu conteaza tehnica! Dezvoltarea simtului estetic, cautarea continua de forme, esente, jocuri de lumini este ceea ce da unicitate fotografiei.

Am avut o "vreme de cacao", cum spunea Florin, adica in traducere pentru voi, o vreme de stat la maneca scurta la o terasa cu berea in fata!

Nu a fost un nor pe cer, a fost vreme de plaja, dar important este sa fii deschis si sa inveti sa faci fotografie alaturi de cei mai buni.

Multumesc Florin si astept cu nerabdare urmatorul workshop!


Post a Comment

Followers