02 August 2013

Cheia Forest III-VIII

Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ

Asa se spune si asta am patit si eu. In sens pozitiv. Am plecat la niste rude spre Ploiesti, fara intentia de a face fotografii, dar am ajuns sa fotografiez mitingul aviatic de la Baneasa si un apus de soare in padurea Cheia.

La miting, m-am dus in parcarea de la Carrefour, pentru ca nu mai era loc nicaieri de parcat. Mi-a placut si cred ca anul viitor voi urmari cu atentie evenimentul si voi merge pregatit cu teleobiectiv.

Pana voi selecta imaginile de la miting, mai jos cele din padurea Cheia.


          

          


1 comment:

ruma said...


Hello, Gabriel Stanciu.

  Lovely your works, full of joy.

  Thank you World-wide LOVE, and your Support.

  The prayer for all peace.
  I wish You all the best.

Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

Followers