22 July 2011

Cazinoul Interzis!

Accesul interzis, trecerea oprita, fotografiatul interzis!

Adica mai pe romaneste Cazinoul din Constanta interzis romanilor!



Una din cladirile reprezentative ale Romaniei, cu siguranta un simbol al Constantei se stinge in ignoranta celor care ar trebui sa mentina in buna stare o astfel de cladire monument.

Cateva imagini aici - fotografii de acum 3 ani!

Si cateva aici de anul trecut cand am folosit lensbaby sa nu se vada cumplita degradare



Si ca o buna exemplificare a faptului ca omul sfinteste locul si ca altii stiu sa-si pretuiasca lucrurile, la doar cateva sute de metri e celebra moscheie Carol I, construita in aceiasi perioada 1910-1912 si care arata mult, mult mai bine.


Dragi romani, salvati aceasta cladire minunata simbol al Constantei!



2 comments:

Irina said...

Este de ani de zile in degradare...iar eu il vad atat de minunat...Nu inteleg de ce nu il refac, este impresionant.
L-am vizitat si in interior acum cativa ani...era tot intr-o stare jalnica, dar are scari late de marmura alba si candelabre imense...exact ca un palat din povesti.
Stiai ca are forma unui dric...pentru ca arhitectului ii murise mama?!

Gabriel Stanciu said...

De cate ori vin pe litoral merc pe faleza de la Cazinou! e locul meu preferat. Imi place si asa degradat, dar daca nu facem nimic ne vom uita cum se stinge incetul cu incetul. Merci de comentarii si o zi buna, Irina!

Followers