07 January 2011

UFO, OZN, sau e de la sampanie?

Imediat dupa miezul noptii, la rascrucea dintre ani, am vazut un fenomen ciudat pe cer. Siruri de luminite izolate, zburau incet dinspre vest spre est. Erau cate 2-3, iar mai tarziu cate 4-5 la intervale mari intre ele. Nu am avut apratul la indemana, a trebuit sa alerg dupa el. Fotografiile sunt facute fara trepied cu obiectivul lipit presat de geam sa nu il misc in timpul expunerii. Au fost ultimele lumini pe care le-am prins. In niciun caz nu erau artificii si nici avioane. E oricum ciudat! Am baut doar o gura de sampanie....:-)

Acum am vazut pe net ca e generalizata treaba pe tot globul. WTF?




2 comments:

LifeRamblings said...

lovely night shots.

Gabriel Stanciu said...

You are too kind! This is just documentary to show some "UFO" I saw after midnight of New Year 2011 champagne! This has nothing to do with art :-)

Followers