10 October 2009

Recviem pentru natura









7 comments:

Octavian-Andrei Brezean said...

interesante realizari. cele mai bune imi par 1 si 3.
spor in continuare!

Irina said...

Frumoase, prima imi place foarte foarte mult!!!

Laura N. said...

reusite macro! felicitari (ce obiectiv ai folosit?)

Gabriel Stanciu said...

Merci de comentarii, Octavian, Irina, Aripi de fluture.

Laura: la 2 Pentacon M42 50/1,8, extensie burduf Pentacon
la celelalte Phoenix 100/3,5 cu adaptor macro 1:1

Glen Hartjes said...

Gabriel, Wonderful work on your blog.
Well done!

Liana Morar said...

Coool pics!
Continua, caci faci bine ce faci! (nu c as fi vreun expert, dar ma pasioneza domeniul si as vrea candva sa-l aprofundez...:) )

Anonymous said...

Am si eu cateva similare cu foto 1, dar a ta este mult mai buna, si tehnic si artistic. Felicitarile mele.

Followers