10 May 2009

Two different views, two architectural cultures

Romanian:



British:

5 comments:

ARIPI DE FLUTURE said...

superbe, interesanta comp\aratie

Irina said...

Foarte faina comparatia si excelent vazut!
Bravo!

Gabriel Stanciu said...

Multumesc!

Roxana said...

foarte tare!!!

Gabriel, nu trebuie puse in picasa, din cate am inteles eu, blogger le stocheaza automat in picasa, toate imaginile pe care noi le incarcam pe blog. vrei sa-ti trimit template-ul meu? poate ajuta. il pui in locul celui al tau... si ar trebui sa mearga...

Gabriel Stanciu said...

Sar'na Roxana! Da, go for it. Daca, fac copy/paste si merge cu al tau, trebuie sa vad ce ai modificat tu si sa fac asemanator la al meu. Din html-ul tau nu prea am regasit mai nimic in cel de la mine. Am incercat, s-a marit spatiul de publicare, dar nu si fotografia :-(
Merci mult si astept un semn.
Toate cele bune!

Followers