28 April 2007

Studiu Stil Life - KÖHLER

Ma simt atras de lucrurile vechi. Poate tot din acest motiv m-am indragostit de fotografie. Copil fiind ma uitam cu orele la fotografiile parintilor si bunicilor, fotografii cu iz de inceput de veac, cand fotografia facea primiii pasi. Am gasit o masina de cusut abandonata ani de zile intr-o casa parasita. Combinatia vechi - mecanisme m-a facut sa nu ezit si sa pierd o astfel de ocazie si am facut seriile de mai jos.

seria unu (sepia)






Seria doi (color)



Seria trei (pwl)


4 comments:

Mihai said...

Da domnule, imi place seria asta. Personal imi plac mai mult cele color si in special prima, ultimele doua sunt spectaculoase si ele. Spor la pozat in continuare.

Andreea Iordache said...

Superba seria .... imi place mult... si eu am incercat o serie ca asta acum 2 ani...
Bune pozele ... o tehnica buna ... au mesaj si sunt "curate" .....pe scurt imi plac.
La cat mai multe cadre frumoase.
Numai bine

Anonymous said...

Superb. Va felicit! Lucrarile au viata si inspira!
Paul - http://fotosfera.ro

Gabriel Stanciu said...

Multumesc de comentarii, Andreea si Paul.

Followers